Povrat robe

Ukoliko želite vratiti robu, možete odustati od ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od dana primitka robe.

Od ugovora možete odustati i prije isporuke robe.

Kako mogu vratiti robu?

Od ugovora možete odustati pisanim putem ili putem e-maila. Za povrat robe možete koristiti naš obrazac.

Robu šaljite na našu adresu AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava. Paketi poslani pouzećem neće biti prihvaćeni.

Kakav je postupak povrata uplate?

Vašu uplatu, uključujući troškove dostave i druge naknade, vratit ćemo najkasnije u roku od 14 dana. Povrat ćemo izvršiti na isti način kojim ste platili narudžbu. Ako želite da vam se uplata vrati na vaš bankovni račun, navedite broj računa prilikom odustajanja od ugovora.

Ako ste odabrali način dostave koji nije najjeftiniji standardni način dostave, dodatni troškovi za skuplji način dostave neće vam biti vraćeni.

Troškove povrata robe snosi kupac.

Jamčimo da će kupac biti odgovoran za svako smanjenje vrijednosti i štetu na robi.

Kada nije moguće odstupiti od ugovora?

Odustajanje od ugovora bez navođenja razloga nije moguće ako ste robu kupili kao poslovni subjekt.

Također nije moguće odstupiti od ugovora čiji je predmet:

  • isporuka robe po narudžbi;
  • isporuka robe koja je podložna brzom kvarenju;
  • isporuka robe u zaštitnoj ambalaži, ako je zaštitna ambalaža razbijena nakon dostave.

Zamjena robe

Iz tehničkih razloga nismo u mogućnosti zamijeniti robu nakon isporuke. Ako vam je roba već isporučena, a želite drugu, morate napraviti novu narudžbu. Kod povrata neželjene robe postupite na isti način kao i kod odustajanja od ugovora.

Reklamacija

Ima li isporučena roba tvornički nedostatak ili se nedostatak pojavio u jamstvenom roku od 24 mjeseca? Robu možete reklamirati.

Kako mogu reklamirati robu?

Reklamaciju (prava iz odgovornosti za nedostatke) možete podnijeti pisanim putem ili e-mailom.

Robu šaljite na našu adresu AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava. Paketi poslani pouzećem neće biti prihvaćeni.

Kakav je postupak reklamacije?

Vaša reklamacija bit će riješena najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka robe, najčešće zamjenom robe ili povratom kupoprodajne cijene robe.

Ostale mogućnosti rješavanja reklamacije su: predaja popravljene robe, plaćanje odgovarajućeg popusta na cijenu robe, pisani zahtjev za prihvaćanje ispunjenja reklamacije ili obrazloženo odbijanje reklamacije.

Tko snosi troškove reklamacije?

Troškove dostave robe za reklamaciju snosi kupac. U slučaju prihvaćene reklamacije, prodavatelj snosi troškove reklamacije, a plaćena poštarina će Vam biti vraćena nakon rješavanja reklamacije.