Od ugovora možete odustati pisanim putem ili putem e-maila. Za povrat robe možete koristiti naš obrazac. Robu šaljite na našu adresu AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava. Paketi poslani pouzećem neće biti prihvaćeni. Vašu uplatu, uključujući troškove dostave i druge naknade, vratit ćemo najkasnije u roku od 14 dana. Povrat ćemo izvršiti na isti način kojim ste platili narudžbu. Ako želite da vam se uplata vrati na vaš bankovni račun, navedite broj računa prilikom odustajanja od ugovora. Ako ste odabrali način dostave koji nije najjeftiniji standardni način dostave, dodatni troškovi za skuplji način dostave neće vam biti vraćeni. Troškove povrata robe snosi kupac. Jamčimo da će kupac biti odgovoran za svako smanjenje vrijednosti i štetu na robi. Odustajanje od ugovora bez navođenja razloga nije moguće ako ste robu kupili kao poslovni subjekt. Također nije moguće odstupiti od ugovora čiji je predmet:
Reklamaciju (prava iz odgovornosti za nedostatke) možete podnijeti pisanim putem ili e-mailom. Robu šaljite na našu adresu AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava. Paketi poslani pouzećem neće biti prihvaćeni. Vaša reklamacija bit će riješena najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka robe, najčešće zamjenom robe ili povratom kupoprodajne cijene robe. Ostale mogućnosti rješavanja reklamacije su: predaja popravljene robe, plaćanje odgovarajućeg popusta na cijenu robe, pisani zahtjev za prihvaćanje ispunjenja reklamacije ili obrazloženo odbijanje reklamacije. Troškove dostave robe za reklamaciju snosi kupac. U slučaju prihvaćene reklamacije, prodavatelj snosi troškove reklamacije, a plaćena poštarina će Vam biti vraćena nakon rješavanja reklamacije.
Kako mogu vratiti robu?
Kakav je postupak povrata uplate?
Kada nije moguće odstupiti od ugovora?
Kako mogu reklamirati robu?
Kakav je postupak reklamacije?
Tko snosi troškove reklamacije?